over ons

Wij zijn een team van trainers en coaches die elk vanuit hun eigen expertise op verschillende terreinen werken rond het veerkrachtig maken van mensen én het maximaal inzetten op het menselijk kapitaal in ondernemingen.

Over ons

School 4 POWER heeft als missie om menselijke relaties veerkrachtiger te maken en individuen de gewenste richting in te leiden. Onze focus ligt op het verspreiden van emotionele kennis en het versterken van de verbinding met onszelf en anderen.

Voor bedrijven streven we ernaar het psychosociaal welzijn van hun werknemers te verbeteren door middel van vorming, training en leertrajecten over communicatie en social skills. We streven ernaar dat mensen zichzelf, hun partners en hun bedrijf beter begrijpen en betekenisvolle interacties delen. Onze aanpak is zo veel mogelijk op maat gemaakt.

We maken emotionele kwesties bespreekbaar, zowel op de werkplek als thuis, en bieden inzicht en kennis over de werking van menselijke emoties. Met behulp van de nieuwste wetenschappelijke inzichten bieden we kaders en ideeën die de geest stimuleren en activeren. Ons doel is het bevorderen van betere relaties met zowel onszelf als onze omgeving, waardoor het dagelijks leven aangenamer wordt en mensen leren het leven opnieuw te waarderen en tot rust te komen.

Wij bieden trainingen en workshops aan om individuen en bedrijven te helpen hun soft skills te vergroten of mentaal veerkrachtiger te worden. Onze op maat gemaakte vormingen onderzoeken de knelpunten, groeikansen en sterke punten van bedrijven of organisaties en bieden concrete handvaten voor groei. Individuele trajecten zijn beschikbaar om mensen veerkrachtiger te maken.

Onze kernwaarden zijn geworteld in krachtgericht werken en het bundelen van die krachten. We benadrukken positieve krachten en groeimogelijkheden, waarbij we concrete aanknopingspunten bieden om mee aan de slag te gaan.

We werken samen met experts uit diverse disciplines, elk op hun eigen manier bijdragend aan het vervullen van onze missie.

Onze werkwijze is professioneel en gebaseerd op wetenschappelijke kennis en ervaring. We maken bewust gebruik van evidence-based methodieken, zowel kwalitatief als kwantitatief. Onze aanpak is theoretisch gefundeerd, maar vertaald naar een praktijkgerichte benadering.

Bij School 4 POWER streven we naar kwaliteit tegen een betaalbare prijs, in lijn met onze visie op sociaal ondernemen. Dit is een stap in de richting van een samenleving waarin iedereen zijn rechtmatig deel geeft en ontvangt.

Ons team

School4Power_Veronique_Bundervoet_vierkant

Vanuit mijn unieke zienswijze de mensen inspireren om anders te reflecteren, dat is mijn passie. Ik wil mensen uitdagen om te evolueren van ‘het steeds moeten’ naar de eigen keuzes.

School4Power_Joris_Van_Ongeval_vierkant

Mijn levensdoel, mensen bewust maken van hun eigen kracht, hen op weg zetten naar meer geluk en zo opnieuw een glimlach op hun gezicht brengen. Want zeg nu zelf een lachende mens is toch veel mooier !

School4Power_Mathieu_Devies_vierkant

Vaste medewerker en trainer

Mathieu is klinisch psycholoog, relatietherapeut en hartcoherentiecoach. Mathieu krijgt enorm veel energie van win-win’s: elkaar ondersteunen en versterken in verbinding, samen resoneren en gaan voor magie! Zijn missie: een persoon in verbinding brengen met zichzelf en zijn of haar proces.

Stress en burn-out coach / loopbaancoach en trainer

Wat mensen letterlijk en figuurlijk beweegt en in beweging houdt, boeit mij. Bezieling doet ogen blinken, geeft energie om een verschil te maken. Door te luisteren, te spiegelen en respectvol uit te dagen inspireer ik mensen en teams om eigen kracht in te zetten.

Therapeut en trainer

Wat mij enorm intrigeert en raakt, is de kracht van liefde. Liefde kan een grote drijfveer zijn maar kan tegelijkertijd ook voor veel verstrikkingen zorgen, vaak onbewust.

Freya Van den Bossche School4Power

Mijn missie is mensen te helpen opnieuw verbinding te maken met hun essentie en vanuit hun hart met anderen.

Katrien Lagrou

Gasttrainer

Katrien Lagrou is opgeleid als Klinisch Psycholoog, Contextueel Systeemtherapeut en Emotionally Focused Couple Therapist.

Gasttrainer

Jan is oorspronkelijk afgestudeerd als master in de wijsbegeerte. Hij heeft meer dan 20 jaar ervaring in het begeleiden van verandering zowel bij groepen als op individueel vlak. Als een universele geest heeft Jan een onbeperkte nieuwsgierigheid naar klassieke en innovatieve begeleidingsvormen.

Gasttrainer

René De Boer (NL) is een ervaren relatietherapeut en gepassioneerde beoefenaar van verdedigingssporten, heeft zijn achtergrond als Z-verpleegkundige en jeugdmaatschappelijk werker gecombineerd met zijn opleiding in Psychomotorische Therapie.

37242_vindeentherapeut

Moira Verhofstadt is een erkend Europees psychotherapeut met 30 jaar ervaring in de hulpverlening. Daarnaast is ze docent psychodrama in therapie.

School4Power Ilse Penne_vierkant

Gasttrainer

Systeempsychotherapeut, seksuoloog, psycholoog

Cindy Schepers

Gasttrainer

Meer dan 15 jaar begeleid ik mensen en koppels als relatietherapeute. Wat mij daarbij het meest fascineert is de manier waarop we allemaal op zoek zijn naar onszelf en hoe we kunnen verbinden met anderen.

Matthea Belis School4Power

Gasttrainer

Matthea Belis is klinisch orthopedagoog, relatie- en gezinstherapeut en trainer Mindful Opvoeden.

Luk Dewulf School4Power

Gasttrainer

Luk studeerde Pedagogische Wetenschappen en is een pionier van het talent-denken in België en Nederland. Zijn boek Ik kies voor mijn talent is al toe aan zijn 26e druk en zijn ideeën zijn wijd verspreid in het onderwijs en in het bedrijfsleven.

Gasttrainer

Als coach begeleid ik volwassenen, individueel en in groep en teams in trajecten over veerkracht. Ik ben auteur van het boek “Perfection is a bitch”.

Joke De Wulf School4Power vierkant

Gasttrainer

Als psycholoog/coach/trainer begeleid ik volwassenen, individueel en in groep, in trajecten over slaap, stress en veerkracht of emotie-eten.

School4Power Martine Van Thielen_vierkant

Als orthomoleculair nutrionist zet ik voeding in om vitaliteit in geest en lichaam te bevorderen.